Clubul UTA anunță concretizarea unui nou parteneriat: începând de astăzi, compania arădeană Elecon devine sponsor al Bătrânei Doamne, fără să se menționeze care va fi contribuția acesteia. Anunțul a provocat revoltă pe Facebook, unde suporterii utiști și-au dat seama că e o manevră ieftină a lui Falcă, pentru a le închide gura contestatarilor cu privire la refuzul de a-i primi în club pe oamenii de afaceri arădeni interesați de UTA. Această strategie, deloc nouă, de a anunța sponsori într-un moment tensionat nu dă roade, ba mai mult inflamează și mai mult spiritele în rândul suporterilor.
Reacții virulente pe Facebook, la anunțul noului partener
Aceștia îi cer lui Meszar să se retragă din orice implicare la club și președintelui Voinea să accepte oferta investitorilor interesați să preia clubul, altfel se va trece probabil la etapa următoare, ceva mai incisivă si concretă. Mai pe scurt, tăcerea celor de la UTA trebuie să înceteze urgent, pentru a oferi în primul explicații cu privire la motivele respingerii ofertei oamenilor de afaceri arădeni. Iată doar câteva din reacțiile fanilor la anunțul clubului cu privire la un nou sponsor alături de UTA, foarte propiat de Falcă:
Falcă e jucător și în vacanță, doar că fanii nu dorm
„Praf în ochi pentru fraieri”, „La cine facem casă de data asta?”, „Au mai rămas mărunți de la celebra afacere cu Fabrică de Zahăr”, „Sponsorii sunt mai buni pentru că nu întreabă unde se duc banii”, „Hai rapid cu un sponsor de-al casei, sa vadă lumea că faceți treabă…”, „Ce coincidențe”, „Mai are Soanyi de unde să își completeze veniturile”, „Firma lui Falcă, cu asta vrea sa ne scoată ochii?”. E ușor de înțeles că suporterii nu au mușcat momeala și continuă războiul cu conducerea clubului, care e departe de a fi stins.