În muzică, o industrie în care, în ultimii ani, s-a pus accent mai mult pe imagine decât pe voce, nu este de mirare că se cheltuiește masiv pe haine și accesorii. Chiar și artiștii cu talent, ca Lidia Buble, recunosc că prăpădesc o grămadă de bani ca să aibă o imagine vandabilă.
„Îmi place să investesc în imagine, pentru că până la urmă noi artiștii asta vindem, imagine. Îmi place tot ceea ce înseamnă fashion și ține de fashion, așa că 70% din bănuții mei se duc pe haine”, ne-a mărturisit Lidia, completând că în ultimii ani, de când lucrează cu o echipă de profesioniști, încearcă să aibă un stil aparte, să fie un reper atât pentru publicul ei, cât și pentru colegele de scenă. „Caut mereu să fiu diferită, să fiu altceva. Nu îmi place să văd mai multe persoane îmbrăcate la fel sau machiate la fel și îmi place mereu să fiu «ruptă din peisaj», cum se spune. Îmi place să aleg lucruri deosebite. Majoritatea cumpărăturilor le fac online, caut piese speciale, pe care să nu le vezi peste tot. Din România îmi plac designerii români”. Urmărește reviste și bloguri de fashion Chiar dacă are propriii stiliști, Lidia caută mereu noi surse de inspirație. Iar cea mai accesibilă este, desigur, internetul: „Este, practic, la îndemâna oricui să fie în pas cu moda, pentru că avem acces la tot felul de site-uri, avem Instagramul, de unde ne putem inspira, urmăresc foarte multe reviste, pagini de fashion și mă inspir de acolo”.
Sursa: libertatea.ro