Se pregătește Triatlonul Aradului, ediția 2017, un eveniment dedicat sportivilor amatori care participă la următoarele curse:
- Triatlonul Multisport – HELP4CARE – 10 km ciclism, 5 km alergare și 400 m înot;
- Triatlonul Alfa, pentru copii – 2 km ciclism, 2 km alergare, 200 m înot;
- Cros 2 km FitAcademy – 2 km alergare.
S-au înscris un număr de total de 270 de persoane, 176 la cursele individuale și 34 de ștafete la Triatlonul Multisport – HELP4CARE.
Scopul evenimentului este de promovare a unei educaţii pentru sănătate prin încurajarea practicării sportului de către amatori.
La Triatlonul Multisport – HELP4CARE participanții pot opta pentru parcurgerea traseelor de triatlon la modul individual sau în echipă de două ori trei persoane. Triatlonul Alfa este o cursă introdusă în vederea popularizării triatlonului în rândul copiilor.
Cursele se vor desfășura în 9 decembrie 2017 între orele 10:00 și 14:30 pe următoarele trasee:
- Proba de ciclism este pe un traseu amenajat în Parcul Europa, pe un circuit de aprox. 2 km, câte 5 ture, în total 10 km la Triatlonul Multisport și o tură la Triatlonul Alfa.;
- Proba de alergare se află, pentru Triatlonul Multisport, pe traseul: Parcul Europa – Faleza Mureș – Pod rutier Micalaca – Str. Eugen Popa – Sens giratoriu – Str. Cetății – Podul Decebal – Faleza Mureș – Palatul Cultural – Faleza Mureș – Parcul Europa – Bazinul ”Delfinul”. Proba de alergare pentru Triatlonul Alfa este pe circuitul amenajat în Parcul Europa;
- Proba de înot se va desfășura în bazinul olimpic ”Delfinul” din Arad;
TRIATLONUL ARADULUI este un eveniment inițiat de către Sorin-Victor Roman, fiind organizat de către Clubul Sportiv Experienţa Multisport, Primăria Municipiului Arad, și Centrul Municipal de Cultura Arad. Sprijină evenimentul Asociaţia Millennium Center și Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Arad în calitate de parteneri iar FITACADEMY, HELP4CARE, BEST CONSULTING, BOOST, KANDIA, ISOSTAR, BNB și YAZAKI sunt sponsorii acțiunii.
Din partea Clubului Sportiv Experienţa Multisport se va implica în organizare o echipă formată din peste 50 de membri şi voluntari, cu Alexandra Biriș responsabilă de eveniment, Diana Miazga pe pregătire parteneriate și traseu iar Eva Hochbauer având secțiunea de secretariat și premiere.