Cei din conducerea clubului UTA au multă treabă în aceste zile la Arena „Iuliu Bodola” din Oradea, pentru a omologa stadionul pe care echipa arădeană va disputa până la sfârșitul anului meciurile de acasă, din Superligă. Între timp, Suporter Club UTA atrage atenția oficialilor că e de datoria clubului să asigure transport în special abonaților la meciurile considerate pe teren propriu, mai ales că se știa încă din vară că urmează lucrări la gazon la Arena „Francisc Neuman”. UTA va juca cel puțin șase meciuri la Oradea, cu Rapid, Dinamo, Oțelul Galați și FC Hermannstadt, în campionat și Universitatea Craiova și FC Voluntari, în Cupa României. Așadar, SCU solicită oficial conducerii grupării din Calea Aurel Vlaicu, prin următorul comunicat, să pună la dispoziția abonaților transport pentru deplasările la Oradea:
“Considerăm că acest gest, de a pune la dispoziția suporterilor care și-au cumpărat abonamente pentru sezonul 2023-2024 transport pentru a se deplasa de la Arad la Oradea, este unul minim necesar și o dovadă de bun simț față de acești suporteri. Asta cu atât mai mult, cu cât toți cei implicați, toți factorii decizionali, știau încă dinainte de a fi puse în vânzare abonamentele că în această toamnă vor începe lucrările de schimbare a gazonului și a instalațiilor de sub suprafața de joc de pe Arena „Francisc Neuman”. Corect din punct de vedere moral ar fi fost ca Alexandru Meszar, cel care conduce clubul UTA fără nicio funcție de conducere, să le spună suporterilor încă din vara acestui an, înainte de a scoate la vânzare abonamentele pentru acest sezon, despre faptul că echipa se va muta în alt oraș, nu să ascundă acest aspect.
Reamintim faptul că, la începutul lunii iunie, procedura de licitație pentru schimbarea gazonului era deja demarată. Totodată, reamintim faptul că AFC UTA Arad a început campania de vânzare a abonamentelor pentru sezonul 2023-2024 abia spre finalul aceleiași luni. Drept urmare, conducerea clubului nu se poate preleva de o eventuală „scuză” potrivit căreia nu ar fi știut că echipa va trebui să joace în alt județ o bună perioadă de timp. În acest context, considerăm că punerea la dispoziția abonaților de către club a unor mijloace de transport de la Arad la Oradea, acolo unde UTA va disputa mai multe partide considerate ca fiind pe teren propriu, este o minimă reparație morală în fața suporterilor.”