Astăzi se împlineşte un an de la reorganizarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, respectiv de la înfiinţarea Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara.
Obiectivul principal al direcţiei regionale a fost şi este realizarea programului de încasări stabilit de Ministerul Finanţelor Publice şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală cu scopul de a se asigura veniturile necesare Bugetului General Consolidat al statului.
În această perioadă, în sarcina Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara a fost stabilit un program de încasări în sumă de 7.558.288.151 lei, care s-a realizat în proporţie de 101,17%, respectiv 7.646.495.509 lei.
Obiectivul secundar al direcţiei regionale, în acest interval de timp, a fost îmbunătăţirea permanentă, atât a relaţiilor dintre angajaţi şi contribuabili, cât şi a relaţiilor intercolegiale, aspecte considerate de întregul colectiv managerial ca fiind foarte importante în buna funcţionare a instituţiei noastre. Acest obiectiv s-a concretizat prin amenajarea sediilor administraţiilor finanţelor publice din regiune pentru furnizarea în condiţii optime a serviciilor către cetateni, construirea noului site al direcţiei regionale – www.dgrfptm.ro -, asigurarea, în incinta sediului direcţiei regionale a conexiunii gratuite la internet pentru contribuabili, dar şi prin instruirea personalului privind comunicarea cu contribuabilii.
Putem concluziona că Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara în acest an şi-a îndeplinit cu succes sarcinile şi obiectivele stabilite, în special programul de încasări, motiv pentru care doresc să mulţumesc tuturor angajaţilor direcţiei regionale, direcţiei vamale şi administraţiilor finanţelor publice din judeţele Timiş, Arad, Hunedoara, Caraş-Severin, pentru activitatea desfăşurată şi efortul depus.