Primăria municipiului Arad a stabilit 69 de de locuri, distribuite în 10 amplasamente, pentru desfăşurarea activităţilor comerciale, pe domeniul public cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae.
Acestea sunt repartizate după cum urmează:
- Cartierul Micălaca – Aleea Borsec (8 locuri)
- P-ţa Uta – între magazinul “Filip”şi biserică (5 locuri)
- Calea Aurel Vlaicu, bl. Z16, în dreptul magazinului “Mobexpert” (5 locuri)
- Calea Aurel Vlaicu, nr.163, Bl. 6 (8 locuri)
- Calea Aurel Vlaicu, nr.173-175, Bl. D6 – de la mijlocul „Las Vegas Games”, până la colţul dinspre Dâmboviţei (3 locuri)
- B-dul Revoluţiei, intersecţia cu str. Crişan nr.1 (8 locuri)
- B-dul Revoluţiei, nr.26 – în faţa magazinului “Marelbo” (8 locuri)
- B-dul Revoluţiei, nr.43 – intrarea în Policlinică şi Banca Transilvania (8 locuri)
- B-dul Revoluţiei, nr. 82 -84 (8 locuri)
- B-dul Revoluţiei nr. 92-96 – între Universitatea Vasile Goldiş şi Banca Românească (8 locuri)
Locurile de vânzare se atribuie producătorilor, artizanilor, meşteşugarilor şi meşterilor populari (hand made) cu sediul social în judeţul Arad, în limita stabilită şi în ordinea numerelor de înregistrare. Numai locurile rămase libere după repartizarea beneficiarilor menţionaţi anterior pot fi alocate comercianţilor care deţin coduri CAEN pentru comerţ ambulant, cu sediul social în judeţul Arad.
Cererile de participare la eveniment se depun direct/personal de către solicitant sau împuternicit în condiţiile legii la Primăria Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul (Camera 5), începând de luni, 12.11.2018 până vineri, 16.11.2018.
Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu ocazia Sărbătorii de Sf. Nicolae sunt următoarele:
- Marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;
- Comerţul ambulant se va desfăşura numai cu articole tradiţionale, specifice Sărbătorii de Sf. Nicolae;
- Activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală, pistele de biciclete sau activitatea specifică zonei;
- Se va respecta curăţenia domeniului public;
- Comercianţii vor trebui să deţină la locul de vânzare, acordul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană şi Protejare Monumente, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public-în original, documentul de identitate care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în acordul solicitat.
Perioada de ocupare a domeniului public va fi din data de 04.12.2018 până în data de 06.12.2018.