Asistăm de vreo două săptămâni la un circ ieftin, marca Bibarț, derulat prin intermediul rețelelor de socializare. Primarul proaspăt învestit vrea să pară Gigi Duru și joacă un rol demn de Zmeura de Aur, mimând lupta cu firma Tehnodomus, binecunoscută pentru toate lucrările de proastă calitate pe care le execută în Arad.
Aflat în permanentă căutare de imagine, primarul Bibarț a anunțat în urmă cu zece zile că e nemulțumit de calitatea asfaltului de pe podul Decebal și că a cerut firmei de casă a PNL să-l refacă. Zis și făcut. După ce Bibarț a mimat că se ceartă cu Tehnodomus, cei de la firma de casă a PNL au mimat că refac asfaltul și a ieșit o lucrare mai proastă ca înainte. Bibarț și Tehnodomus au inventat asfaltul de tip „valurile Dunării“, iar dacă vreți să încercați ceva nemaiîntâlnit, vă invităm la o plimbare cu mașina pe podul Decebal.
Joi, Bibarț a ieșit din nou la rondul de seară pe același pod, după ce probabil a citit pe Facebook înjurăturile arădenilor care au circulat pe asfaltul respectiv, anunțând cu aceeași hotărâre ca și data trecută, că se reface asfaltul. O piesă de teatru bună de iarmaroc.
Un lucru foarte interesant spune Călin Bibarț în filmul postat pe Facebook: „le vom lua banii din garanție și vom căuta altă firmă să facă o lucrare de calitate“. Cu alte cuvinte, lucrarea această de proastă calitate a fost plătită de Primăria Arad, fiindcă altfel domnul Bibarț spunea simplu: nu le plătim. Nu era nevoie să apeleze la garanție, nu-i așa, domnule actor Bibarț?
Acum, dragi arădeni, în special cei care ați căzut în plasa lui Bibi, să vă spunem cam cum se derulează unele lucrări de acest gen (a fost și cazul stadionului) în România, în special în Arad. Se face o investiție mare, câștigă firma care trebuie (la Arad veșnic Tehnodomus), iar la final rămân câteva lucrări care nu aduc profit. Brusc, autoritatea contractantă, în speță, Primăria Arad se declară nemulțumită de anumite lucrări și execută garanția, care bineînțeles nu acoperă costul lucrărilor. După care caută altă firmă, cum se întâmplă în cazul de față. Firma de casă e mulțumită, fiindcă oricum nu avea profit din aceste lucrări, iar primarul iese și el bine, fiindcă a făcut circ pe Facebook, iar cetățenii au văzut cât e de implicat. Între timp, se face o nouă licitație, iar lucrarea se execută la un preț mult mai mare față de garanția executată, tot cu o firmă de casă, bineînțeles.