Pasajele rutiere care fac legatura, peste linii ferate, intre centrul municipiului Arad si cartierele Gradiste si Micalaca au avut nevoie de reparatii la nici un an de la incheierea lucrarilor de reabilitare.
Reparatiile la pasajul Micalaca au fost incheiate in vara anului trecut, dupa o investitie de 15 milioane de lei, iar reabilitarea celui din Gradiste a fost finalizata in toamna, factura pentru lucrari fiind de 17,5 milioane de lei.
In ambele cazuri, investitiile au fost facute cu bani europeni nerambursabili si cu fonduri locale. Printre altele, lucrarile au constat in refacerea structurii de rezistenta, a asfaltului, trotuarelor si schimbarea liniilor de tramvai.
Dupa sapte luni de la receptionarea lucrarilor, muncitorii s-au intors la treaba. Astazi, pe pasajul din Gradiste era inchisa o banda de circulatie, pentru ca se faceau reparatii la rosturile de dilatatie. Muncitorii au spus ca au aparut uzuri din cauza vibratiilor provocate de traficul intens.
In aceeasi situatie a fost, zilele trecute, si pasajul Micalaca, insa reprezentantii Primariei sustin ca nu sunt probleme referitoare la calitatea lucrarilor.
Corina Draghici, purtator de cuvant Primaria Arad: “Este vorba doar de lucrari de intretinere la rosturile de dilatatie, care se fac periodic in cadrul garantiei de zece ani, oferite de catre constructor”.
Nici secularul pod Traian, reabilitat in 2011 cu 12 milioane de lei, tot din fonduri europene, nu este scutit de mici probleme. Zilele trecute, liderul unei asociatii civice, Claudiu Cristea, atragea atentia ca “doua elemente importante ale Podului Traian s-au deplasat unul fata de celalalt suficient pentru a rupe niturile care le tineau impreuna”.
Si in acest caz, responsabilii Primariei incearca sa-i linisteasca pe aradeni, afirmand ca uzura aparuta nu pune in pericol structura de rezistenta a podului.
Sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/arad/reparatii-la-doua-pasaje-din-arad-reabilitate-anul-trecut-cu-peste-32-milioane-lei.html