Profesorii vor susține mâine examenul de titularizare în învățământ

by Dana B.

Examenul de Titularizare a intrat in linie dreapta. Ministerul Educatiei a actualizat lista candidatilor inscrisi si lista posturilor disponibile. Inregistrarea dosarelor de inscriere a candidatilor a avut loc intre 16 si 22 mai. Pana pe 30 iunie au avut loc probele practice/orale si inspectiile la clasa, iar examenul scris de titularizare are loc pe 12 iulie. 

Nu uitati ca inregistrarea dosarelor de inscriere a candidatilor a avut loc intre 16 si 22 mai. Probele practice/orale si inspectiile la clasa pentru titularizare au loc pana pe 30 iunie. Examenul scris de titularizare este programat pe 12 iulie.

Calendarul mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2017 – 2018:
I. Ordinea desfasurarii etapelor mobilitatii personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2017 – 2018, incepand din luna aprilie, este urmatoarea:
1. Depunerea contestatiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitatile de invatamant, de catre personalul didactic titular care solicita pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant, la comisia de mobilitate a personalului didactic din invatamantul preuniversitar constituita la nivelul inspectoratului scolar; 
Perioada: 12-13 aprilie 2017
2. solutionarea contestatiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitatile de invatamant;
Perioada: 20-24 aprilie 2017
3. solutionarea cererilor de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant in sedinta de repartizare;
Termen: 25 aprilie 2017
4. inregistrarea contestatiilor la inspectoratul scolar cu privire la modul de solutionare a cererilor de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant; 
Perioada: 25-27 aprilie 2017
5. solutionarea contestatiilor in consiliul de administratie al inspectoratului scolar; 
Termen: 28 aprilie 2017
6. reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate si afisarea acesteia la sediile inspectoratelor scolare;
Termen: 3 mai 2017
7. emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare. 
Perioada: 28 aprilie–5 mai 2017
8. Repartizarea, in sedinta organizata de inspectoratul scolar, pe perioada nedeterminata, a cadrelor didactice calificate angajate cu contract individual de munca pe perioada determinata, in baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare:
a) depunerea si inregistrarea dosarelor de inscriere la inspectoratele scolare;
Perioada: 3-5 mai 2017
b) verificarea dosarelor de catre comisia de mobilitate a personalului didactic din invatamantul preuniversitar constituita la nivelul inspectoratului scolar si consilierul juridic al inspectoratului scolar;
Zilele: 5 si 8 mai 2017
c) repartizarea cadrelor didactice conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, in sedinta organizata de inspectoratul scolar;
Termen: 9 mai 2017
d) depunerea si inregistrarea contestatiilor la sediile inspectoratelor scolare;
Perioada: 9-10 mai 2017
e) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 11 mai 2017
f) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 11-12 mai 2017
9. Reincadrarea in functia de personal didactic a personalului didactic pensionat, care a avut calitatea de titular in invatamantul preuniversitar si care nu a depasit cu 3 ani varsta de pensionare, raportata la data de 1 septembrie 2017, in anul scolar 2017-2018:
a) depunerea si inregistrarea cererilor la secretariatele unitatilor de invatamant;
Perioada: 3-4 mai 2017
b) discutarea si analizarea de catre consiliile profesorale ale unitatilor de invatamant, a cererilor depuse;
Termen: 5 mai 2017
d) comunicarea, de catre consiliile de administratie ale unitatilor de invatamant, inspectoratului scolar si cadrelor didactice, a acordului/refuzului privind reincadrarea in functia de personal didactic a
personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular si care nu a depasit cu 3 ani varsta de
pensionare, raportata la data de 1 septembrie 2017, in anul scolar 2017-2018;
Termen: 8 mai 2017
e) validarea de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar a listelor finale cuprinzand personalul didactic titular pensionat care a avut calitatea de titular in invatamantul preuniversitar,
care nu a depasit cu 3 ani varsta de pensionare raportata la data de 1 septembrie 2017 si care a solicitat reincadrarea in functia de personal didactic;
Termen: 10 mai 2017
f) depunerea si inregistrarea contestatiilor la sediile inspectoratelor scolare;
Termen: 10 mai 2017
g) solutionarea contestatiilor de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar.
Termen: 11 mai 2017
h) emiterea si comunicarea deciziilor.
Perioada: 11-12 mai 2017
10. Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de munca, in anul scolar 2017-2018, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de munca pe perioada determinata, care au dobandit cel putin definitivarea in invatamant, in baza mediei de repartizare minimum 7 (sapte) obtinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar, sesiunile 2016, 2015, respectiv 2014 si/sau 2013 pentru invatatori/institutori/profesori pentru invatamant primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeasi clasa de elevi, conform prevederilor art. 60 din Metodologie:
a) depunerea si inregistrarea la secretariatele unitatilor de invatamant, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata, in vederea prelungirii duratei contractului individual de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018, conform prevederilor art. 60 din Metodologie;
Perioada: 3-5 mai 2017
b) comunicarea, de catre consiliile de administratie ale unitatilor de invatamant, inspectoratului scolar si cadrelor didactice, a acordului/acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018, conform prevederilor art. 60 din Metodologie;
Perioada: 5-9 mai 2017
c) reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele scolare, a cadrelor didactice care au primit acordul/acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018, conform prevederilor art. 60 din Metodologie; verificarea
dosarelor si a situatiilor transmise de unitatile de invatamant, de catre comisia de mobilitate a personalului didactic din invatamantul preuniversitar, constituita la nivelul inspectoratului scolar.
Perioada: 10-11 mai 2017
d) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 11-16 mai 2017
11. Ocuparea prin concurs national a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar:
a) inregistrarea, analizarea si solutionarea cererilor de concediu fara plata in consiliile de administratie ale unitatilor de invatamant si transmiterea situatiei la inspectoratele scolare;
Pana la 28 aprilie 2017
b) afisarea listei posturilor didactice/catedrelor ocupate ca urmare a solutionarii restrangerilor de activitate, a solutionarii cererilor de pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant, a cererilor de reincadrare in anul scolar 2017-2018 a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular si care nu a depasit cu 3 ani varsta de pensionare, raportata la 1 septembrie 2017, a cererilor cadrelor didactice netitulare care au solicitat repartizarea in baza art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificarile
si completarile ulterioare, precum si a cererilor de prelungire a duratei contractelor individuale de munca, in anul scolar 2017-2018, pentru personalul didactic angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata, conform prevederilor art. 60 din Metodologie;
Termen: 11 mai 2017
c)verificarea si publicarea listei finale reactualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru concurs;
Termen: 15 mai 2017
d) inregistrarea dosarelor de inscriere a candidatilor la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolventii promotiei 2017, la inspectoratele scolare;
Perioada: 16-22 mai 2017
e) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de catre comisia judeteana/municipiului Bucuresti
de organizare si desfasurare a concursului si consilierul juridic al inspectoratului scolar;
Perioada: 17-24 mai 2017
f) validarea inscrierii, prin semnatura, de catre candidati sau imputernicitii acestora prin procura notariala in original, conform graficului stabilit de comisia de organizare si desfasurare a concursului; neprezentarea la validare a absolventilor din promotiile anterioare, atrage dupa sine anularea inscrierii la concurs.
Perioadele: 23-29 mai 2017; 6-10 iulie 2017 pentru absolventii promotiei 2017/absolventii 2017 ai programelor de pregatire psihopedagogica oferite de departamentele pentru pregatirea personalului didactic/departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic
Nota. In mod exceptional, absolventii promotiei 2017 (studiilor medii/postliceale/universitare de licenta/universitare de masterat/departamentelor pentru pregatirea personalului didactic/departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot sa prezinte adeverinta de absolvire a studiilor/programului de pregatire psihopedagogica si sa valideze fisa de inscriere in
data de 12 iulie 2017. Absolventii promotiei 2017 pot participa la proba scrisa in cadrul concursului
national pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, numai dupa prezentarea adeverintei de absolvire a studiilor/programului de pregatire psihopedagogica.
g) Afisarea listei candidatilor inscrisi si a graficului privind sustinerea probelor practice/ orale si a inspectiilor speciale la clasa;
Termen: 29 mai 2017
h) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale si a inspectiilor speciale la clasa;
Perioada: 30 mai-30iunie 2017
i) desfasurarea probei scrise;
Termen: 12 iulie 2017
j) afisarea rezultatelor;
Termen: 18iulie 2017
k) inregistrarea contestatiilor la inspectoratele scolare si transmiterea acestora la centrele de evaluare;
Perioada: 18-19 iulie 2017
l) rezolvarea contestatiilor;
Perioada: 20-24 iulie 2017
m) afisarea rezultatelor finale.
Termen: 25 iulie 2017
n) repartizarea candidatilor cu media de repartizare minimum 7 (sapte), conform art. 61 alin. (8), pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, la nivelul judetului in care au sustinut proba practica sau inspectia speciala la clasa in profilul postului, indiferent de judetul in care au sustinut proba scrisa, ierarhizati pe o lista unica, in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare;
Termen: 26 iulie 2017
o) transformarea posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioada nedeterminata ramase neocupate, in posturi didactice/catedre vacante pentru angajare pe perioada determinata si reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor pentru angajare pe perioada determinata;
Termen: 28 iulie 2017
p) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Perioada: 26-28 iulie 2017
12. Detasarea in interesul invatamantului:
a) inregistrarea cererilor cadrelor didactice titulare, a caror restrangere de activitate nu a fost solutionata prin transfer, pentru cadrele didactice care solicita completarea normei didactice, precum si a acordurilor pentru detasare in interesul invatamantului, la inspectoratele scolare si la unitatile de invatamant;
Pana la: 21 august 2017
b) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale in profilul postului;
Termen: 22 august 2017
c) numirea, prin detasare in interesul invatamantului, in functiile de conducere, indrumare si control neocupate prin concurs;
Perioada: 21-23 august 2017
d) discutarea si solutionarea propunerilor pentru detasare in interesul invatamantului in consiliile de administratie ale unitatilor de invatamant, transmiterea listei cadrelor didactice detasate in interesul invatamantului insotite de acordurile acestora la inspectoratele scolare pentru eliberarea deciziilor;
Perioada: 21-24august 2017
e) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate ca urmare a aprobarii detasarilor in interesul invatamantului;
Termen: 25 august 2017
f) emiterea si comunicarea deciziilor de detasare in interesul invatamantului.
Perioada: 25-30 august 2017
13. Solutionarea in sedinta de repartizare, a cererilor de completare a normei didactice, in alte unitati de invatamant si de detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata
a) depunerea si inregistrarea cererilor la inspectoratele scolare;
Perioada: 21-22 august 2017
b) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale in profilul postului;
Termen: 22 august 2017
c) solutionarea in sedinta de repartizare, a cererilor de completare a normei didactice, in alte unitati de invatamant si de detasare in interesul invatamantului pentru restrangere nesolutionata.
Termen: 28 august 2017
Nota. Incepand cu data de 28 august 2017, prioritate la ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, in toate sedintele de repartizare, precum si dupa inceperea cursurilor, au in ordine cadrele didactice titulare cu reducerea de activitate nesolutionata si cadrele didactice care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata conform prevederilor art. 60 din Metodologie.
14. Detasarea la cerere:
a) depunerea si inregistrarea cererilor, la secretariatele unitatilor de invatamant, de catre cadrele didactice titulare care solicita continuitate pentru detasare la cerere in anul scolar 2017-2018;
Perioada: 3-5 mai 2017
b) comunicarea, de catre consiliile de administratie ale unitatilor de invatamant, inspectoratului scolar si cadrelor didactice, a acordului/acordului de principiu/refuzului privind continuitatea pentru detasare la cerere in anul scolar 2017-2018;
Termen: 8 mai 2017
c) inregistrarea, la inspectoratele scolare, a dosarelor de inscriere, insotite de documentele solicitate in acestea, pentru continuitate la detasarea la cerere, respectiv detasare la cerere prin concurs sau concurs specific;
Perioada:16-22 mai 2017
Nota. In mod exceptional, cadrele didactice care nu au depus cereri de inscriere pentru detasare la cerere, in perioada 16-22 mai 2017, mai pot depune cereri de inscriere pentru detasare la cerere, prin concurs specific, in perioada 21-22 august 2017.
d) verificarea si avizarea dosarelor de catre comisia de mobilitate a personalului didactic din invatamantul preuniversitar si consilierul juridic al inspectoratului scolar;
Perioada: 23-24 mai 2017
e) afisarea punctajelor la inspectoratele scolare;
Termen: 6 iunie 2017
f) depunerea contestatiilor la punctaje la inspectoratele scolare;
Perioada: 6-7 iunie 2017
g) solutionarea contestatiilor
Termen: 8 iunie 2017
h) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale in profilul postului;
Perioada: 30 mai – 30 iunie 2017
i) repartizarea, in sedinta de repartizare, a cadrelor didactice titulare prin detasare la cerere prin continuitate si detasarea la cerere in ordinea descrescatoare a mediilor;
Termen: 28 august 2017
j) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate ca urmare a solutionarii detasarilor la cerere;
Termen: 28 august 2017
k) repartizarea, in sedinta, a cadrelor didactice titulare prin detasare la cerere prin concurs specific in ordinea descrescatoare a punctajelor.
Termen: 29 august 2017
l) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate ca urmare a solutionarii detasarilor la cerere;
Perioada: 29-30 august 2017
15. Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de munca, in anul scolar 2017-2018, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de munca pe perioada determinata, in baza mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obtinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar, sesiunile 2016 si/sau 2015, respectiv 2016, 2015, 2014 si/sau 2013 pentru invatatori/institutori/profesori pentru invatamant primar, pentru finalizarea
ciclului primar la aceeasi clasa de elevi, conform prevederilor art. 60 si 85 din Metodologie:
a) depunerea si inregistrarea la secretariatele unitatilor de invatamant, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata, in vederea prelungirii duratei contractului individual de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018, conform prevederilor art. 60 si 85 din Metodologie;
Perioada: 3-5 mai 2017
b) comunicarea, de catre consiliile de administratie ale unitatilor de invatamant, inspectoratului scolar si cadrelor didactice, a acordului/acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractelor individuale de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018, conform prevederilor art. 60 si 85 din Metodologie;
Termen: 8 mai 2017
c) inregistrarea cererilor de prelungire a duratei contractelor individuale de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017 – 2018, conform prevederilor art. 60 si 85 din Metodologie;
Perioada: 16 -22 mai 2017
Nota. in mod exceptional, cadrele didactice care nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018, in perioada 16-22 mai 2017, mai pot depune cereri in perioada 21-22 august 2017.
d) verificarea si avizarea dosarelor candidatilor de catre comisia judeteana/municipiului Bucuresti de organizare si desfasurare a concursului si consilierul juridic al inspectoratului scolar;
Perioada: 23-24 mai 2017
e) repartizarea candidatilor care au obtinutcel putin media de repartizare 7 (sapte) la concursul national de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar, sesiunea 2017, in ordinea descrescatoare a mediilor de repartizare, avand prioritate candidatii care beneficiaza
si de prelungirea duratei contractelor individuale de munca in anul scolar 2017-2018 in baza mediei de repartizare minimum 7 (sapte) la concursurile nationale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar, sesiunile 2016 si/sau 2015, respectiv 2016, 2015, 2014 si/sau 2013 pentru invatatori/institutori/profesori pentru invatamant primar, in conditiile
din Metodologie;
Termen: 28 august 2017
f) repartizarea cadrelor didactice care indeplinesc conditiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de munca, in anul scolar 2017-2018, conform 85 din Metodologie.
Termen: 29 august 2017
16. Repartizarea si ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate pe perioada determinata:
a) inregistrarea, la inspectoratele scolare, a cererilor de inscriere, insotite de documentele
solicitate in acestea, a candidatilor care beneficiaza de prelungirea contractului individual de munca pe perioada determinata in anul scolar 2017-2018 si a celor care solicita angajare pe perioada determinata in baza mediilor de repartizare/notelor obtinute la concursurile de titularizare sesiunile 2016, 2015, 2014, 2013, 2012 sau 2011;
Perioada: 16-22 mai 2017
Nota. in mod exceptional, candidatii care nu au depus cereri pentru angajare pe perioada determinata
in anul scolar 2017-2018, in perioada 16-22 mai 2017, mai pot depune cereri in perioada 21-22 august 2017.
b) verificarea si avizarea dosarelor de catre comisia de mobilitate a personalului didactic din invatamantul preuniversitar si consilierul juridic al inspectoratului scolar;
Perioada: 23-24 mai 2017
c) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale in profilul postului;
Perioada: 30 mai-30 iunie 2017
d) repartizarea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului scolar, a candidatilor cu media de repartizare minimum 7 (sapte) la concursul din sesiunea 2017, conform art. 61 alin. (9) din Metodologie;
Termen: 28 august 2017
e) repartizarea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului scolar, conform art. 90 din Metodologie;
Perioada: 30-31 august 2017
f) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Perioada: 30-31 august 2017
17. Repartizarea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate in regim de cumul/plata cu ora: 
a) depunerea dosarelor pentru incadrare in regim de cumul/plata cu ora la unitatile de invatamant si la inspectoratele scolare;
Zilele: 1 si 4 septembrie 2017
b) atribuirea orelor vacante/rezervate in regim de plata cu ora/cumul personalului didactic titular la nivelul unitatilor de invatamant, prin decizie a directorilor unitatilor de invatamant si acordarea avizului pentru incadrare in regim de plata cu ora/cumul personalului didactic titular din alte unitati de invatamant, personalului didactic asociat si personalului didactic pensionat;
Termen: 5 septembrie 2017
c) transmiterea, la inspectoratele scolare, a listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete ramase neocupate, a listei posturilor didactice/catedrelor ocupate in regim de plata cu ora/cumul si a listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete si incomplete ramase neocupate datorita neprezentarii la post a candidatilor repartizati in etapele anterioare;
acordarea avizului pentru incadrare in regim de plata cu ora/cumul personalului didactic angajat cu contract individual de munca pe perioada determinata in alta unitate de invatamant; reactualizarea listei posturilor didactice ramase vacante/rezervate; reactualizarea listei posturilor didactice ramase vacante/rezervate;
Termen: 6 septembrie 2017
d) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra;
Perioada: 6-8septembrie 2017
f) atribuirea orelor vacante/rezervate in regim de plata cu ora personalului
didactic angajat cu contract individual de
munca pe perioada determinata, prin decizie a directorilor unitatilor de invatamant si transmiterea situ
atiei la inspectoratele
scolare; reactualizarea listei posturilor didactice ramase vacante/rezervate.
Termen: 11 septembrie 2017
18. Organizarea la nivelul judetului/municipiului Bucuresti a concursului de ocupare a posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate:
a) depunerea si inregistrarea dosarelor, validarea si revalidarea fiselor de inscriere;
Zilele: 1 si 4 septembrie 2017 
b) organizarea si desfasurarea probelor practice/orale in profilul postului;
Termen: 5 septembrie 2017
c) desfasurareaprobei scrise si afisarea rezultatelor;
Termen: 6 septembrie 2017
d) depunerea contestatiilor, analizarea, rezolvarea acestora si afisarea rezultatelor finale.
Termen: 7 septembrie 2017
19. Organizarea la nivelul judetului/municipiului Bucuresti a testarii pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate:
a) depunerea si inregistrarea dosarelor de inscriere;
Zilele: 1 si 4 septembrie 2017 
b) desfasurarea probei scrise, a interviuluiin cadrul testarii si afisarea rezultatelor;
Termen: 6 septembrie 2017
c) depunerea contestatiilor, analizarea, rezolvarea acestora si afisarea rezultatelor finale
Termen: 7 septembrie 2017
20. Repartizarea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate, la nivelul inspectoratului scolar, in sedinta de repartizare:
a) depunerea si inregistrarea dosarelor candidatilor prevazuti la art. 84 alin. (13) care solicita detasare la cerere in baza punctajului si a candidatilor care nu au depus dosare in etapele anterioare;
Zilele: 1 si 4 septembrie 2017
b) afisarea punctajelor la inspectoratele scolare;
Termen: 5 septembrie 2017
c) depunerea contestatiilor la punctaje la inspectoratele scolare;
Termen: 5 septembrie 2017
d) solutionarea contestatiilor, afisarea punctajelor finale la inspectoratele scolare;
Termen: 6 septembrie 2017
e) repartizarea candidatilor conform prevederilor art. 94 alin. (5) din Metodologie;
f) repartizarea candidatilor conform prevederilor art. 96 alin. (2) din Metodologie;
g) repartizarea candidatilor conform art. 102 alin. (1) si (2) din Metodologie;
h) ocuparea posturilor didactice/catedrelor ramase vacante/rezervate, conform art. 103 alin. (1) din
Metodologie;
Termen: 8 septembrie 2017
e) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedra.
Perioada: 8-11 septembrie 2017
Sursa: portalinvatamant.ro
Facebook Comments