Până când se mai pot face înscrieri la Școala Populară de Arte

by Dana B.

Inscrierile pentru anul de curs 2018 – 2019 se fac în perioada 3 – 21 septembrie 2018, la sediul institutiei – Centrul Cultural Judetean Arad, Scoala Populara de Arte, Arad, str. George Baritiu nr. 16

 Acte necesare pentru inscriere

Fisa de inscriere se va completa la sediul institutiei

Copie CI – (pentru copii sub 14 ani este necesara copia Certificatului de nastere )

Taxa de inscriere – 5 lei

Cei inscrisi la sectiile pian, canto popular, canto clasic, canto muzica usoara vor sustine un examen de aptitudini specific fiecarei sectii

 EXAMINARI

Examinarile de aptitudini vor avea loc in perioada 25 -26 septembrie 2018, la sediul Scolii Populare de Arte din Arad ,str. George Baritiu nr. 16, la datele si orele stabilite, pe sectii:

Pian – 25 septembrie ora 16,00, sala 14

Canto muzica usoare – 25 septembrie , ora 16,00, sala 20

Canto clasic – 26 septembrie ora 16,00, sala 13

Canto popular – 26 septembrie ora 16,00, sala 21

 TAXA ANUALA DE FRECVENTA CURS:

Se achita integral sau, in doua transe

semestrul I – pana la 28.11.2018

semestrul al II–lea pana la 28.02.2019

 TAXELE ANUALE PENTRU ANUL 2018 – 2019 SUNT:

Canto clasic, canto popular, canto muzica usoara : 500 Lei

Pian, chitara, orga , vioara, acordeon : 400 Lei

Instrumente de suflat: 500 Lei

Pictura, grafica, design: 400 Lei

Design grafic, arta fotografica: 425 Lei

Baterie: 350 Lei

Actorie: 350 Lei

Initiere fanfare: 325 Lei

Balet: 400 Lei

Pictură naivă: 400 lei

 

De retinut

Are calitatea de cursant orice persoana indiferent de sex, rasa, nationalitate, apartenenta politica sau religioasa, care este admisa in urma unui examen de aptitudini, si participa la activitatile organizate de aceasta.

Calitatea de cursant in asezamantul cultural este strans legata de obligativitatea achitarii taxei de curs si frecventa la orele de curs.

In conditiile retragerii unui cursant pe parcursul anului , taxa achitata nu se restituie.

Retragerea din motive obiective se aproba de manager in baza unei cereri depuse la secretariat.

Cursantii admisi care nu se prezinta la cursuri pe o perioada de 2 luni, se considera retrasi din oficiu.

Facebook Comments

Centrul de preferințe pentru confidențialitate