De nouă luni, activitatea Poştei Române este aproape blocată, pentru că oficiile au rămas fără case de marcat. În consecinţă, tranzacţiile sunt limitate, iar în unele cazuri, operatorii le dau clienţilor chitanţe scrise de mână. Cu toate acestea, directorul Poştei nu se grăbeşte să rezolve problema.
De la începutul anului, angajaţii Poştei Române au rămas fără case de marcat, deoarece oficiile regionale unde erau înregistrate aparatele s-au desfiinţat.
Pentru că nu-şi pot desfăşura activitatea, unele oficii poştale dau chitanţe scrise de mână clienţilor. Iar acest lucru se adaugă la lista nemulţumirilor.
Deşi au trecut 9 luni de când activitatea companiei a fost afectată, conducerea Poştei nu se grăbeşte să rezolve problema.
Asta în condiţiile în care directorul general al Poştei Române, Alexandru Petrescu, a încasat anul trecut o indemnizaţie de aproape 20 de mii de euro, ca membru în consiliul de administraţie al companiei.
În plus, directorii executivi au avut un venit lunar de peste 3 mii de euro, faţă de 400 de euro cât primeşte, în medie, un simplu angajat la Poştă.
Privatizarea Poştei Române, programată pentru acest an, a eşuat. Operatorul belgian, Bpost, singurul interesat de compania românească nu a venit cu nicio ofertă de preţ. Poşta Română are în prezent 25 de mii de angajaţi.
Sursa: antena3.ro