Numărul tranzacţiilor cu cardul a crescut în 12 noiembrie, de Black Friday, cu aproape 10% comparativ cu ediţia precedentă, suma medie cheltuită online cu cardul fiind de aproximativ 370 lei, în creştere tot cu circa 10% faţă de 2020, conform datelor celui mai utilizat procesator de plăţi din România, scrie agerpres.ro.
Datele companiei arată că anul acesta, de Black Friday, au fost procesate, în medie, 67 de tranzacţii pe minut, iar vârful de tranzacţii procesate s-a înregistrat în intervalul orar 14:00-15:00. Cea mai mare tranzacţie procesată de Netopia Payments în ziua când majoritatea comercianţilor parteneri au desfăşurat campania promoţională s-a ridicat la peste 77.000 lei, potrivit unui comunicat remis, joi, AGERPRES.
În ceea ce priveşte categoriile de produse preferate de români cu ocazia Black Friday 2021, în topul achiziţiilor online s-au aflat: mobilierul, produsele electro-IT, articolele de fashion, dar şi produsele pentru casă şi grădină.
Conform reprezentanţilor NETOPIA Payments, două treimi din totalul comenzilor procesate de Black Friday 2021 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulţi dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului.
„Deşi ziua de 12 noiembrie a reprezentat un vârf de comenzi, în continuare volumele de tranzacţii procesate de Netopia Payments în această săptămână sunt cu peste 30% mai mari decât într-o zi obişnuită, ceea ce subliniază faptul că mare parte dintre comercianţii parteneri nu se rezumă la o singură zi pentru campania de Black Friday, ci la o perioadă promoţională mai extinsă”, se menţionează în comunicat.
Netopia Payments este lider pe piaţa locală a procesărilor de plăţi digitale. Compania face parte din grupul de firme Netopia, înfiinţat în anul 2003, ca răspuns la nevoia de inovaţie şi de integrare a noilor tehnologii în domeniul plăţilor online şi offline. În prezent, circa 30.000 de comercianţi folosesc serviciile şi soluţiile Netopia Payments: plăţi mobile, tranzacţii online cu carduri bancare sau prin SMS.
Numărul tranzacţiilor online cu cardul de Black Friday a crescut cu circa 10%
Facebook Comments