Mark Zuckerberg plănuiește să lanseze un competitor pentru TikTok

by Andreea Radu
Mark Zuckerberg a spus vara aceasta unor angajați că Faceobok va introduce propria alternativă la TikTok pe piață, înainte ca aplicația video să devină prea puternică, scrie HotNews.ro.
Planul lui Zuckerberg de a intra în competiție cu TikTok a fost dezvăluit prin intermediul unei înregistrări audio obținută de The Verge, din timpul a două ședințe interne ale companiei, în iulie. În timpul ședinței, un angajat întreabă dacă Zuckerberg este îngrijorat în legătură cu creșterea explozivă a aplicației TikTok, mai ales printre consumatorii tineri.
„Da, adică, TikTok merge bine”, a răspuns Zuckerberg, explicând apoi că această companie este prima de tehnologie chineză care a devenit un competitor important la nivel global.
„TikTok, care e dezvoltată de compania Beijing ByteDance, este chiar primul produs de consum pe internet construit de unul dintre giganții chinezi, care se descurcă destul de bine în lume”, a afirmat Zuckerberg.
„Cred că a întrecut Instagramul în India, dacă ne referim la scara la care este utilizată.”
Nu este destul de clar ce indicatori folosește Zuckerberg pentru a susține această afirmație, însă creșterea TikTok-ului în India a fost una chiar meteorică. În ianuarie 2019, 43% dintre utilizatorii noi ai aplicației erau din India, de la 9.5% în ianuarie 2018, potrivit site-ului de analiză Sensortower.
Zuckerberg a spus că unul dintre planurile companiei sale este de a lansa un competitor pentru TikTok, Lasso, piețe unde TikTok nu a avansat încă, precum Mexic.
„Încercăm mai întâi să vedem dacă o putem face să meargă în țări unde TikTok nu este deja mare, înainte de a concura cu TikTok în țările unde a devenit foarte folosită”, a adăugat Zuckerberg.
Site-ul de analiză a aplicațiilor, App Annie, a spus celor de la Business Insider că în august 2019 TikTok avea peste 625 de utilizatori activi pe lună, cu 85% mai mult ca în anul precedent. Americanii reprezentau 16 milioane dintre acești utilizatori.
Facebook Comments