Compania petrolieră OMV Petrom a început, în ianuarie 2018, construirea celui mai mare depozit de carburanţi din vestul ţării, situat la marginea cartierului Grădiște, din municipiul Arad. Investiţia a fost finalizată luni, 21 mai, fiind estimată la 18 milioane de euro. Fiind campanie electorală, primarul Aradului Gheorghe Falcă, nu putea să nu se pozeze la inaugurarea noului depozit al OMV, deși liberalul i-a „țepuit“, cum se spune, pe austrieci, promițând o serie de investiții în paralel, ale administrației locale, care nu au mai fost realizate.
La demararea lucrărilor pentru noul depozit, primarul Gheorgeh Falcă promitea public că administraţia locală construieşte, cu aproximativ şapte milioane de lei, un drum pentru a dezvolta o zonă industrială nouă lângă depozit.
„În paralel, administraţia locală va construi o legătură rutieră între strada Cometei şi Centura de Nord a municipiului, pentru a dezvolta o nouă zonă industrială în vecinătatea investiţiei OMV Petrom. În acest moment este în desfăşurare procedura de licitaţie pentru atribuirea lucrărilor, pentru care municipalitatea a alocat 7.047.245 lei (fără TVA). Termenul limită de depunere a ofertelor este 5 februarie 2018“, anunța Primăria Arad la acea vreme.
„Strada va fi finalizată în termen util atât pentru OMV Petrom cât şi pentru oamenii din zonă. Odată amenajată, această legătură rutieră va genera dezvoltarea unei noi zone industriale la marginea oraşului şi va determina limitarea traficului greu în cartierele Micălaca şi în Grădişte”, arată Gheorghe Falcă.
Numai că, ce să vezi, depozitul celor de la OMV a fost inaugurat, iar strada oferită de administrația Falcă e una de… pământ. Nu numai că nu a fost finalizat drumul, dar nici măcar n-au fost începute lucrările. Încă o dovadă a competenței administrației Falcă și a modului în care Primăria Arad sprijină investitorii, indiferent că sunt străini sau români. Dar, ce mai contează pentru politicianul Falcă, dacă imaginea Aradului va fi afectată, fiindcă una s-a promis și alta s-a făcut, când primarul nostru nu se gândește la altceva decât cei 30.000 de euro pe care ar putea să-i încaseze lunar la Bruxelles.