Direcția Venituri încurajează contribuabilii să apeleze la mijloacele online de comunicare și cele electronice de plată

by Andreea Radu

Primăria Municipiului Arad le remintește contribuabililor că pentru a evita zilele acestea deplasările la ghișeele  Direcției Venituri, au la dispoziție mai multe variante  online pentru depunerea declarațiilor, solicitarea certificatelor fiscale, sau pentru a-și plăti taxele și impozitele locale.

În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au  user și parolă pentru Platforma Cetățeni declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.

În același timp declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv:

  1. Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa:sipf@primariaarad.ro;
  2. Pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: sipj@primariaarad.ro;
  3. Pentru scădere de amenzi la adresa directiavenituri@primariaarad.ro;
  4. Pentru scutire de impozit sau taxă la adresa sjcdvp@primariaarad.ro;
  5. Pentru probleme referitoare la contracte la adresa panda@primariaarad.ro;

Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese:

  1. Pentru persoane fizicesipf@primariaarad.ro
  2. Pentrtu persoane juridice- sipj@primariaarad.ro.

În aceleși context al măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infestărilor cu coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale  se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad, secțiunea Direcția Venituri (coloana din stânga paginii, a treia de sus în jos), accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea  se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului.

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru alegerea dvs. de a folosi mijloace

online.

Facebook Comments