Compania de Apă Arad anunță că, în contextul prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19, accesul abonaților în incinta sediului Companiei, la Uzina de Apă și la Stația de Epurare este restricționat total. Doar la casieriile Companiei mai este permis accesul abonaților pentru plata facturilor, însă accesul este restricționat la o singură persoană / ghișeu și în timp limitat la maxim 15 minute.
Birourile si serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă solicitările se vor trimite electronic, prin email, la adresa de email : [email protected] sau la numărul de telefon : 0257/270843, interior 5 sau 6 .
Clienții sunt încurajați să apeleze la plata facturilor de apă și de canalizare și prin alte mijloace decât prezența la casierii.
Plata facturii se poate face :
- La toate magazinele partenere PAY POINT, PAYZONE și Un Doi Centru de plăți
- Numerar și card : BCR și Banca Cooperatistă Mureșul
- ATM – BCR
- La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
- Internet Banking : BCR și Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
- Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
- Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie
Abonații care doresc, pot să primească factura la apă și canalizare și pe e-mail.
Trimiteți pe adresa [email protected] un e-mail care să conțină:
– numele abonatului
– codul de abonat
– adresa de e-mail a abonatului (o dată cu trimiterea acestui e-mail, abonații își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura)
De asemenea, angajații CAA sunt la dispoziție si la numerele de telefon de la Dispecerate:
- 0257/ 234883 Dispecerat Apă, muncipiul Arad
- 0372/782686 Dispecerat Apă, județul Arad
- 0257/ 281373 Dispecerat Canal, municipiu și județ
Vă mulțumim pentru înțelegere!