Celebrul rapper american Snoop Dog, 48 de ani, a dat lovitura. Artistul, protagonist al unei reclame pentru un serviciu online de livrare a mâncării, a încasat un bonus-record pentru a înregistra o melodie care durează fix un minut, informează The Sun.
Se știe că a avea o vedetă care să îți promoveze brandul nu este ieftin. Celebritățile au posibilitatea de a primi contracte “stratosferice”, dacă acceptă să promoveze produse pe social media sau să participe la campanii de publicitate. Rapperul Snoop Dogg e unul dintre aceste cazuri. El a facturat deja firma pentru prestația sa cu suma exorbitantă de 5,3 milioane de dolari.
Conform “The Sun”, nici compania britanică de livrare a alimentelor nu a ieșit în pierdere. Videoclipul are peste 7 milioane de vizualizări pe YouTube.
Snopp Dogg urma să susțină un concert la Arenele Romane din Capitală pe 29 august, însă evenimentul a fost anulat. Artistul are a o stea pe Aleea Celebrităților de la Hollywood. Pe numele său real Calvin Broadus, Snoop Dogg şi-a început cariera în 1992, cu participarea sa la primul album al lui Dr. Dre, “The Chronic”. De atunci, rapperul a vândut peste 35 de milioane de albume în întreaga lume.
Sursa: libertatea.ro