Primăria Municipiului Arad a pus la dispoziția cetățenilor o nouă aplicaţie cu ajutorul căreia pot transmite sesizări direct către Primărie. Este vorba despre My Arad, o aplicaţie gratuită, disponibilă pe website-ul Primăriei (www.primariaarad.ro), care poate fi accesată şi de pe dispozitivele de tip smartphone.
Prin intermediul aplicaţiei My Arad, utilizatorii pot sesiza municipalitatea în privința diverselor probleme din oraș legate de: iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), maşini abandonate sau parcate neregulamentar, refacerea străzilor şi aleilor, salubrizarea străzilor, toaletare copaci şi întreţinere gard viu, ordine publică, solicitare locuinţă, revendicări în baza legii 10, comerţ ambulant, probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgenţă.
Dincolo de faptul că este gratuită, aplicaţia este şi foarte uşor de folosit!
Pasul 1: Accesaţi adresa: http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitive mobile.
Pasul 2: Completaţi datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă).
Pasul 3: Aşteptaţi soluţionarea sesizării dvs.
Sesizările depuse și încă nesoluționate sunt vizibile pe hartă pentru o perioada de maxim 30 de zile de la data depunerii. Sesizările soluţionate sunt vizibile pe hartă o perioadă 5 zile de la data soluționării.
“Este una dintre acele aplicaţii care definesc un oraş Smart. Această aplicaţie vine şi în spirjinul administraţiei, în sensul în care administraţia locală lucrează cu societăţi care prestează anumite servicii. Dacă aceste servicii nu sunt calitative sau nu sunt făcute la timp, Primăria Municipiului Arad este blamată. În realitate vina aparţine societăţii care trebuia să presteze respectivul serviciu. Vreau să ştiţi că această aplicaţie va fi foarte utilă, mai ales în caz de fenomene meteo extreme, când autorităţile locale vor trebui să aibă reacţiii rapide. “, a declarant primarul municipiului Arad, Gheorghe Falcă.