Primăria Municipiului Arad informează cetățenii care dețin gospodării cu terenuri agricole și silvice sau cu animale asupra obligației legale de declarare și înscriere în Registrul Agricol în următoarele perioade :
- între 5 ianuarie – 1martie : datele anuale privind membri gospodăriei, terenul aflat în proprietate și cel pe care îl utilizează, clădirile cu destinația de locuință, contrucțiile anexe și mijloacele de transport cu tracțiune animală și mecanică, mașinile, utilajele și instalațiile pentru agricultură și silvicultură, efectivele de animale existente la începutul fiecărui an în gospodărie sau în unitatea cu personalitate juridică precum și modificările survenite în cursul anului precedent în efectivele de animale ca urmare a vânzării-cumpărării, a produșilor obținuți, a morții sau sacrificării animalelor sau a altor intrări-ieșiri ;
- între 1-31 mai : datele privind modul de folosință a terenului, suprafețele cuvenite, numărul de pomi în anul agricol respectiv ;
- persoanele fizice și juridice au obligația să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol și în afara perioadelor menționate la pct. a) și b) în cazul în care intervin modificări în proprietate, în termen de 30 de zile de la data modificării.
Programul de lucru cu publicul al Serviciului Agricol din cadrul Primăriei Municipiului Arad este următorul :
-luni-joi între orele 8-11 și 15-17
-vineri între orele 8-12
Informații suplimentare se pot obține la tel.0257-253007 sau 0257-281850 interior 186 și 153.
Facebook Comments