Agenția Națională de Administrare Fiscală organizează în întreaga țară, în luna noiembrie, 115 întâlniri cu contribuabilii, dintre care 26 sunt organizate în colaborare cu organisme profesionale şi alte instituţii publice.
Principalele teme abordate în cadrul acestora sunt: „Noile reglementări privind casele de marcat”, „Eşalonarea la plată a obligaţiilor fiscale”, „Modalităţi de stingere a obligaţiilor fiscale şi modalităţi de efectuare a plăţilor” și „Servicii electronice oferite de ANAF”.
Lista întâlnirilor, structurată pentru fiecare Direcție Generală Regională a Finanțelor Publice, este publicată pe portalul www.anaf.ro și este disponibilă la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm.
Înscrierea participanților se realizează prin intermediul Formularului de Contact, accesibil tot pe portalul www.anaf.ro -https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/asistenta_contribuabili/persoane_fizice/asistenta_prin_email), în limita locurilor disponibile.