În data de 29 ianuarie 2015 AJOFM ARAD a organizat la sediul din Arad, work-shop-ul dedicat definirii șşi analizei parametrilor de dezvoltare ai Observatorului Pieței Muncii – OPM, conform Contractului de Finanțare a proiectului: „ OBSERVATORUL PIEŢEI MUNCII”:POSDRU/123/4.1/S/129565. La workshop au participat reprezentanții echipei de implementare a proiectului, consultanţii în cadrul OPM de la Camera de Comerţț șşi Industrie Hunedoara. reprezentanţii AJOFM Arad, reprezentanţii Universităţii Vasile Goldişș din Arad, cei ai Agenţiei pentru Plăţi șşi Intervenții Sociale – Arad, reprezentantul FRG şi cel al UCECOM. Discuţiile avute cu ocazia acestui workshop, s-au axat pe evaluarea analizelor efectuate până la această oră de către furnizorii de date, în speţă instituţiile partenere ale AJOFM Arad. A fost de asemenea discutată macheta propusă de echipa de implementare. pentru colectarea informaţiilor necesare construirii bazei de date a platformei online a OPM. Reprezentanţii instituţiilor partenere au punctat mai multe aspecte legate de nevoia de furnizare optimă a informaţiilor existente pe piaţa muncii, în scopul facilitării unui acces cât mai bun șşi de actualitate pentru toţi cei interesaţi în utilizarea lor. Toate discuţiile au avut caracter convergent cu îndeplinirea Obiectivului principal al OPM, în virtutea Protocolului de Colaborare încheiat între AJOFM Arad șşi instituţiile partenere: Dezvoltarea capacităţii Serviciilor Publice de Ocupare (SPO) de analiză, sinteză șşi prognoză a schimbărilor de pe piaţa muncii, în scopul adaptării sistemului de furnizare a serviciilor de formare profesională, la tendinţele de evoluţie a cererii de forţă de muncă la nivel inter-regional Participanţii la workshop au declarat la finalul acestuia că discuţiile purtate confirmă necesitatea dezvoltării celei mai bune colaborări între instituţiile partenere, pentru implementarea cât mai eficientă a platformei OPM.
AJOFM ARAD A ORGANIZAT WORK-SHOP-UL „OBSERVATORUL PIETEI MUNCII”
Facebook Comments