Vicepreşedintele PSD Arad Adrian Todor se arată suprins de lipsa de logică a Conducerii CJA de a transforma Terminalul Cargo de la aeroportul din Arad în terminal de pasageri.
„Dincolo de poleială şi mantia festivistă cu care ne-au obişnuit fruntaşii liberali, încă de pe vremea lui Nicolae Ioţcu, se impun o serie de întrebări legitime privind raţiunea conversiei terminalului Cargo. Prima şi cea mai importantă dilemă porneşte de la premiza că aeroportul din Arad are deja un terminal de pasageri, sigur departe de a fi perfect, însă cu o pistă standard funcţională şi posibilitatea de a opera zboruri de profil în mod regulat. Modernizarea terminalului de pasageri nu era oare o soluţie demnă de analiză ? Se pare că nu, cel puţin în viziunea acestor domni care doresc să-şi aroge merite cu orice preţ în an electoral, cheltuind bani publici după bunul plac pentru o investiţie inutilă. Ce uită însă să precizeze în materialele şi discursurile nichelate este că de acum defunctul terminal Cargo era până la un moment dat un punct nodal de operare pentru serviciile DHL iar în urma pierderii contractului cu marele operator, Timişoara a preluat acest rol şi implicit şi poziţia de a deservi clienţii din această postură. Are sens să mai pomenesc pe cealaltă latură că tot de pe terminalul de pasageri Timişoara operează companii precum : Tarom, Whizz Air, Lufthansa sau Carpatair. La Arad bate vântul şi nu de unde trebuie, ne hrănim cu himere, va veni operatorul X sau Y in cincinalul Z. Adică nimic concret, în afară de 2 milioane de Euro investiţi ca un capriciu de cei care se află la conducerea Consiliului Judeţean. uÎn calitate de candidat la funcţia de consilier judeţean şi ca un un om care are expertiză pe probleme aviatice îmi permit să lansez public aceste teme de discuţie pentru că ne-am săturat cu toţii de tăiat panglici fără noimă şi mai ales fără nicio utilitate” , afirmă Adrian Todor, vicepreşedintele PSD Arad