Din șase în șase luni, cei de la Consiliul Județean Arad anunță că sunt în căutare de curse pentru Aeroportul Arad, după care se lasă tăcerea, iar aceste curse nu mai apar. Noul mare specialist în curse aeriene este vicepreședintele CJA Claudia Boghicevici, care a trecut de la acțiuni legate de transportul cu tramvaiele și autobuzele CTP, direct la curse aeriene și ne spune că a luat legătură cu 400 de companii, pentru a le invita să opereze pe Aeroportul Arad.
„Probabil doamna Boghicevici a trimis solicitări și companiilor care se ocupă cu reparații de avioane sau celor care împrăștie îngrășăminte, altfel nu îmi explic cum a avansat acest număr. Cei de la Consiliul Județean Arad nu înțeleg că soluția nu este nici trimiterea de scrisori pe care probabil nu le va citi nimeni, nici plimbatul pe la târguri din Europa, unde să cheltuie banii publici. Ce să le spună managerul Aeroportului și în ce limbă, celor prezenți la târguri ? Soluția este cea adoptată de Timișoara și Oradea, adică oferirea de facilități companiilor aeriene, subvenționarea Aeroportului, dar nu în modul în care o face astăzi CJA, care cheltuie bani cu salarii pentru membrii de partid și contracte cu dedicație pentru firme de casă, dar noi nu avem niciun zbor. Observ că la Consiliul județean conducerea lucrează haotic, deși tot la două zile ne transmite prin intermediul comunicatelor de presă că a mai demarat realizarea unei strategii pentru județ. Cei de la CJA au investit milioane de euro într-un aeroport care nu este funcțional, apoi ne-au anunțat, prin octombrie, că au bătut palma cu tehnocrații și vor preda acest aeroport Ministerului Transporturilor, iar acum vine doamna Boghicevici și ne anunță, indirect, că a căzut varianta cu Ministerul Transporturilor și că se caută din nou companii prin toată Europa, care să opereze la Arad. Asta ne arată că la Consiliul Județean Arad este un haos total, iar cei din conducere nu au nicio soluție pentru redresarea Aeroportului. Dacă tot nu știu ce au de făcut, le-aș recomanda să dea o fugă la vecinii noștri din Oradea sau Timișoara și să se informeze cum au reușit ei să atragă operatorii aerieni. Cu siguranță, nu prin strategii de dezvoltare, scrisorele sau vizite la târguri prin Europa“, declară deputatul PSD Adrian Todor