Au mai rămas ceva mai mult de 24 de ore până la ora de start a primului meci din „exilul” forțat al UTA-ei, de la Oradea. Și e duel important și de tradiție, considerat pe teren propriu, împotriva uneia din cele mai mari rivale, Rapid București! Deși aveau datoria morală de a le asigura abonaților transportul gratuit la Oradea, așa cum de altfel au solicitat și mulți suporteri, cei de la SCU, dar și viceprimarul Ilie Cheșa, diriguitorii clubului, în frunte cu conducătorul de facto Alexandru Meszar, i-au lăsat pe cei mai fideli fani cu ochii în soare. Au venit, în schimb, cu tot felul de compensații caraghioase pentru abonați, de intrare gratuită la un total de șase meciuri de Cupă, incluzând aici sezonul actual și viitor, deși probabil nu vor disputa atâtea pe teren propriu. Pe mulți abonați ce nu pot să asiste la meciurile de la Oradea nu i-au interesat nici măcar compensațiile financiare oferite de club, astfel că până miercuri, 18 octombrie, data limită de depunere a abonamentelor pe perioada respectivă, doar vreo 500 de fani, din cei aproximativ 4300, au apelat la această soluție. Revenind la deplasarea la Oradea, de 240 de kilometri dus-întors, ce nu e deloc ieftină și nici comodă, suporterii abonați interesați de meci trebuie să se descurce vineri cu bani din buzunarul propriu, deși au plătit o dată abonamentul. Nici cei de la Ultras Arad, fanii de peluză ai UTA-ei, nu au anunțat deplasare cu autocarele, așa că singura variantă viabilă, având în vedere ora târzie a meciului cu Rapid, e cu autoturisme sau microbuze.
Doar vreo 500 din cei 4.300 de abonați au apelat la compensații financiare
Varianta deplasării pe cale ferată cade din start, pentru că ultimul tren din Oradea spre Arad pleacă mâine seară puțin după ora 20, pe când fanii roș-albilor aveau nevoie de un tren de noapte, după ora 23. Intuiam cumva, încă de săptămâna trecută, că abonații așteaptă degeaba decență și ajutor din partea clubului sau a Primăriei, pe tema transportului gratuit la Oradea, însă iată că acum această chestiune a devenit o certitudine. E încă o lovitură din plin aplicată celor mai fideli suporteri, o parte din ei renunțând la deplasări sau abonamente (n.n. unii chiar și le-au scos la vânzare) tocmai datorită că nu au transport pus la dispoziție, la meciurile favoriților. Primăria avea și ea datoria de a veni în sprijinul clubului, pentru a se găsi soluții de deplasare a abonaților. Bibarț și ai lui au întârziat nepermis de mult lucrările de înlocuire a gazonului, ce puteau fi făcute între campionate, fără perturbarea activității echipei, așa că abonații UTA-ei se pot simți trădați și de administrația locală.