Suporter Club UTA a reușit să-și atingă obiectivele fixate inițial pentru 18 aprilie, data la care gruparea fanion a Aradului a sărbătorit 78 de ani de existență. Organismul fanilor și-a deschis propriul fan shop mobil ce a vândut materiale promoționale de aproape 37 de mii de lei, bani de care s-au achiziționat primele echipamente pentru juniorii „Bătrânei Doamne”. Apoi, de joi funcționează și UTA Official App, aplicația pentru telefoanele mobile ale fanilor „roș-albi”.
În meniul aplicației regăsim patru categorii, fiecare cu subcategoria ei, respectiv: UTA Arad (Echipa noastră / Staff / Program / Clasament, Știri, Editoriale), Identitate (Cine suntem / Palmares / Istoria noastră / Legende / Casa noastră), Media (Video / Foto / Wallpapers) și Centru notificări și setările sale. Deocamdată, App-ul nu are încorporat și un magazin virtual.
La rândul său, clubul UTA are și el un App, respectiv UTA FAN, care a fost lansat în toamna anului trecut de reprezentanții Football Social Marketplaces Holding Ltd. Acesta pune accent pe partea de marketplace și rețeaua socială.