Conducerea Consiliului Județean Arad are pretenția ca deputații PSD să rezolve problema curselor de pe Aeroportul Arad, o societate pe acțiuni deținută de CJA. Printr-o scrisoare deschisă, concepută în departamentul de comunicare al CJA și asumată, probabil la ordin, de conducerea aeroportului, deputatul Adrian Todor este acuzat, cu un tupeu tipic defunctului PDL, că nu a adus curse Tarom sau un alt operator de zbor pe Aeroportul Arad, deși nu are niciun fel de atribuții în acest sens.
„Nu știam că deputații au mai nou în fișa postului atribuții ale Consiliului Județean Arad. Înțeleg că în județul nostru se întâmplă lucruri bizare, că problemele ce țin de CJA sunt rezolvate ba de cetățeni, ba de sponsori, ba de guvern. Înțeleg că cei de la CJA sunt atât de incompetenți, încât așteaptă să strângă bani ONG-urile pentru a renova saloanele de la Spitalul Județean, sau nu știu ce să facă în privința drumurilor județene, decât să aștepte să le repare guvernul. Înțeleg că cei de la CJA sunt repetenți la fonduri europene și stau cu mâna întinsă la guvern, dar să ajungă să ceară ca și problema Aeroportului Arad să fie rezolvată de alte persoane decât conducerea societății sau cea a CJA, acționarul principal, mi se pare de domeniul fantasticului.
Probabil, dacă domnii Cionca, Moșneag, Ando și alți politruci plătiți din bani publici nu s-ar crede mari specialiști în probleme de aviație și i-ar lăsa pe cei de la aeroport să se ocupe de aducerea unor curse la Arad, am fi avut mai mult succes în negocierile cu cele 400 de companii contactate de o altă maestră a zborului de la PNL, doamna Boghicevici. Probabil, dacă s-ar fi ocupat de această problemă cei din conducerea Aeroportului Arad, pe 2017, conducerea CJA nu ar fi fost nevoită să se laude cu minusculul număr de 11.000 de pasageri. Adică, o rușine pentru Consiliul Județean Arad (chiar dacă rușinea e ceva străin pentru personajele de acolo), în condițiile în care Aeroportul Timișoara a înregistrat anul trecut un număr de 1,7 milioane de pasageri. Cu alte cuvinte, CJA se laudă că are undeva la 0,7 la sută din numărul de pasageri de pe Timișoara. Unde mai pui că și acești 11.000 de pasageri sunt rezultatul muncii unor agenții de turism, care au reușit să aducă zboruri charter spre Turcia, pe perioada verii (nu există nimic mai josnic decât să furi munca altor oameni). Dacă ar fi să vorbim de pasageri pe zboruri de linie, în 2017, la Arad, numărul lor ar fi ZERO, un număr care oglindește perfect activitatea lui Marinel Cionca și a grupului din jurul său. Oameni care trăiesc bine, pe salarii grase plătite din banii arădenilor, pe care le ridică lună de lună de la casieria CJA.
Observăm că domnul Marinel Cionca nu poate reabilita drumuri, nu poate renova spitale, nu poate aduce curse pe Aeroportul Arad. Sloganul favorit al șefului CJA este „nu pot“. Iar dacă nu poate, arată cu degetul tot timpul spre alții, sperând ca astfel arădenii să nu-i observe incompetența. În loc să se chinuie într-o funcție mult prea mare pentru puterile sale, ar fi de preferat pentru toată lumea, mai ales pentru cetățenii Aradului, ca domnul Marinel Cionca să lase pe cineva competent, care își cunoaște atribuțiile, știe cum să rezolve problemele județului și nu așteaptă pe scările CJA să vină cineva să deschidă parașuta“, declară deputatul PSD Arad Adrian Todor.