Grupul RCS&RDS are operațiuni în Romania, Ungaria, Spania și Italia, diviziile din Cehia și Slovacia au fost vândute, și are datorii de peste 700 de milioane de euro, raportate la sfârșitul anului 2016.
Datoriile imense, care se acumulează, lasă o amprentă gravă asupra calității serviciilor, iar noile servicii pe care le promovează trebuiesc să aducă noi abonați care să poată acoperi găurile financiare imense. Populația este atrasă cu noi pachete, un miraj al comunicațiilor, dar problema cea mai mare și țeapa trasă românilor este simplă, primești contract nou de modernizare a serviciilor dar nu primești serviciul.
Dacă ești om de rând nu îți dai seama de performanța serviciului prestat, nu poți să știi dacă un serviciu de internet este mai bun decât cel dinaintea celui avut, în special dacă opțiunile sunt asemănătoare.
Pe partea de cablu TV deosebirile se regăsesc cu ochiul liber, e simplu să observi dacă au fost adăugate sau eliminate niște canale TV.
Toată șmecheria este pe partea de informatică, abonamente de internet și abonamente telefonice. Divizia digitală trage toate țepele, îți faci un abonament și pierzi ore sau zile pentru conectare, minute care sunt adăugate în factură și creează economii enorme, raportate la numărul de abonați. Dacă treci dintr-un serviciu în altul, la nivel de internet, ești lăsat pe ”tușă” cu zilele, serviciul de asistență îți explică senin că ”nu sunt adrese ip-uri libere” sau ”porturile nu au fost configurate”. La două zile, cât ești ”fraierit”, societatea câștigă un pic pentru adunarea datoriilor, pic cu pic se face baltă. Dacă suni să reclami problemele ești liniștit, ”sunteți pus la urgență” sau ”un echipaj va veni în următoarele ore pentru remedierea defecțiunii”.
Ca să fim corecți, RCS&RDS nu are echipe de instalații, sunt doar colaborări cu echipe de 2-3 instalatori care prestează aceste servicii și pe care, dacă sunt verificate de ANAF, descoperi că nu au adus niciun aport bugetului statului.
Angajați din cadrul companiei au spus clar, ”nu sunt multe porturi pentru preluarea de noi abonați, în fiecare lună sunt probleme cu conectările. Se iau abonați noi pentru a raporta producții record dar din punctul de vedere tehnic nu se întâmplă nimic, oamenii stau 4-5 zile pentru a primi o linie de internet”.
Pentru reclamații puteți să accesati RDS dar răspunsurile vor fi puerile!