Aeroportul Arad se îndreaptă pe zi ce trece spre faliment. În așteptarea investițiilor de 26 de milioane de euro ce vor fi făcute în 2027, grație eforturilor deosebite ale pedeliștilor arădeni (care au lăsat Aradul fără investiții în infrastructura rutieră), Aeroportul devine încet-încet o fantomă pe harta transporturilor aeriene din România.
Dacă tot nu mai e niciun zbor pe Aeroportul Arad, mai marii societății s-au gândit că nici nu mai au vreun motiv să comunice cu arădenii, cu turiștii, cu potențialii investitori. Așa că, Aeroportul Arad și-a închis de săptămâni bune pagina de internet. O strategie de marketing, probabil, pusă la cale de consilierul (tot de marketing, dar și județean) Ovidiu Moșneag, pentru a atrage noi zboruri pe Aeroportul Arad. Sau poate o fi vreo indicație de la Join Airlines, celebra firmă care tot promite zboruri din ianuarie și care nu dorește ca alți potențiali concurenți să afle de atractivul Aeroport din Arad.
Mai există și o a treia variantă, cea mai plauzibilă. Lipsa transparenței, din motive evidente: arădenii nu trebuie să mai afle detalii despre câștigurile șefilor de la Aeroport, despre pierderile societății, despre cine din PNL a mai primit un post călduț în AGA sau în Consiliul de Administrație, despre numărul spre zero de pasageri care au mai călcat pe la Aeroport și așa mai departe.