5 sfaturi pentru a vinde repede un apartament

by webeditor

Toți cei care se ocupă cu vânzarea de apartamente știu cât de dificil poate fi acest lucru, iar uneori mai ține și de noroc, dacă vrei să găsești rapid un cumpărător. Însă, pe lângă acest aspect, sunt anumite criterii care ar trebui luate în considerare. De exemplu, locuința respectivă trebuie să arate bine și să aibă prețul corect. Practic, degeaba este poziționată într-o zonă bună, dacă felul în care ea arată lasă de dorit.

 

Așadar, dacă vrei să vinzi un apartament și îți dorești ca lucrurile să se întâmple rapid, nu în câteva luni, iată cinci sfaturi care îți pot fi de folos!

Reclama

 

La fel ca în cazul oricărui bun, pentru ca un apartament să fie vândut, el trebuie și promovat. Mai precis, este nevoie ca oamenii să afle de el. Așadar, nu ezita să îl promovezi pe site-urile specializate, dar și pe rețelele sociale, precum Facebook, Instagram ori Youtube. De exemplu, realizează fotografii în care se văd piesele de mobilier (dacă îl vinzi mobilat), dar și priveliștea de care viitorul proprietar se va bucura. În plus, poți face diferite clipuri video din locuință, pentru ca cei interesați să vadă exact despre ce este vorba. Odată ce anunțul tău este vizualizat de cât mai multe persoane, este imposibil să nu găsești și un cumpărător.

 

Pentru a îți face o idee despre cum ar trebui să arate fotografiile imobiliare, pe care este bine să le faci publice, analizează cu atenție și alte anunțuri. De exemplu, în Giurgiu poți găsi apartamente la vânzare, care arată exemplar și sunt promovate într-un mod profesionist. Așadar, inspiră-te de la alții și fă cunoscută oferta ta.

Alege un agent imobiliar priceput

 

În cazul în care nu dorești să îți bați capul cu promovarea apartamentului, dar și cu găsirea cumpărătorului, ideal este să apelezi la un agent imobiliar. Însă, ai grijă să angajezi unul cu o bună reputație, care nu doar se laudă cu ce a făcut, ci se implică pentru ca tu să fii mulțumit. Preferabil este să alegi un agent care are cunoștințe de social media, pentru a se ocupa de promovarea anunțului tău în mediul online.

Gândește ca un cumpărător

 

Să presupunem că ești în căutarea apartamentelor de vânzare, pentru că vrei să cumperi unul. În plus, ai început vizionarea de locuințe. Așadar, care este primul lucru pe care îl observi, când intri într-un loc? Posibilitățile sunt nenumărate, însă mulți dintre noi ne uităm să vedem dacă este curat sau nu.

Practic, dacă ai de vândut un apartament, asigură-te că acesta este curat, că lucrurile din el sunt aranjate, astfel încât un potențial cumpărător să nu aibă ce comenta.

 

Elimină obiectele personalizate din locuință

 

Ce presupune acest lucru? Ei bine, elimină din apartament fotografiile cu tine și membrii familiei, ori alte amintiri personalizate. De ce? Pentru că în acest mod le este mai ușor potențialilor cumpărători să își imagineze că acea locuință poate fi a lor.

Luminează apartamentul

 

Deși poate părea o banalitate pentru mulți, lumina din apartament este extrem de importantă. O casă întunecată pare un loc deprimant și, mai ales, nu este primitoare deloc. Astfel că, pentru ca atmosfera să fie una relaxantă și familiară, alege să amplasezi în fiecare încăpere diferite corpuri de iluminat. În acest fel, te asiguri că potențialul cumpărător simte că locul îi poate aparține și este exact ce caută.

 

De multe ori, să vinzi un apartament poate fi un lucru stresant. Unii îți reproșează că prețul este mult prea ridicat, alții că locul nu arată exact ca în descrierea anunțului de vânzare. Cert este că nu ai cum să îi mulțumești pe toți. Însă, te poți asigura că ai făcut tot ce ți-a stat în putință pentru a vinde locuința. Ai grijă ca aceasta să fie curată și promovată, atât online cât și offline.

 

Nu adăuga detalii care nu sunt adevărate în anunțul de promovare, pentru că nu faci decât să pierzi timpul. Cei care vor viziona apartamentul își vor da seama repede că minți. În plus, asigură-te că toate actele apartamentului sunt în regulă, pentru a putea face repede contractul de vânzare cumpărare.

 

 

 

 

Facebook Comments